onsdag 18 april 2012

Vecka 28+3: Ont i magen

Igår eftermiddag fick jag lite ont i magen, som mensvärk. Jag la mig och vilade med en varm vetekudde och det kändes bättre efter ett tag. Jag somnade faktiskt och sov två (!!) timmar vilket nog var välbehövligt. Fast väldigt ovanligt eftersom jag alltid har så svårt att sova på dagen.

I morse när jag vaknade fick jag snart ont i magen igen. Lite jobbigt för jag har inte tid att ligga och vila idag igen. Som tur är har jag inga sammandragningar och bebisen rör mycket på sig i magen, så det är väl kanske bara växtvärk igen.

Han där inne har förresten ytterligare nya trick för sig nu. Det känns precis som att han killar mig i midjan (det som var en midja en gång i tiden... ha ha) på båda sidor samtidigt. Vet inte vad det är han har för sig, men det kittlas väldigt. Busunge! :D

6 kommentarer:

  1. Bra att du lyssnar på kroppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har det rätt så lyxigt som inte jobbar nu och kan för det mesta vila när jag behöver det.

      Radera
  2. Hahaha, du får "hämnas" när han kommit ut sen och killas tillbaka ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan du ge dig på att jag kommer göra! ;)

      Radera
  3. Jobbigt med ont i magen.. :( Men skönt att han rör på sig mycket och "busar" med dig emellanåt. :P Du får passa på att killas tillbaka sen när han kommit ut. :)

    Sv: Ja, riktigt roligt! :) Ännu en som blev förälskad i denna vagn. :) Kul och skönt att höra att det är fler som är nöjda med deras val. Förstår precis vad du menar, helt underbar känsla att ha den här hemma klar och bäddad. <3

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur var gick det onda över ganska snabbt igår.

      Radera